Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-19, 12:25   #10
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.919
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp, vi skal totalrenovere nykjøptbolig: Hva må vi tenke på?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hvis dere ikke er veldig kyndige på byggeledelse selv, anbefaler jeg sterkt å sette bort hele oppdraget til en entreprenør. (...)

Takk for et flott innlegg Teofelia, her er det gode tips, noe har vi tenkt på selv også. Og vi er ikke kyndige på byggeledelse og vil uansett helst slippe å bruke tid på det selv.

  • Byggeledelse: Helten holder på å få tak i en slik etter anbefaling fra et par pensjonerte sådanne vi kjenner. Altså de anbefaler metoden, de vil ikke være det selv.
  • Solid/lengelevende firma: Vi har et i tankene, det var her for 40 år siden og er fortsatt like bra. De driver mest med rør og bad, og jeg har en gang hørt om en delvis dårlig jobb fra dem.
  • Pris er ikke en issue egentlig, kvalitet deriomot...
  • Ting i og utenfor kontrakt, det skal vi prøve å huske på.
  • Tilbud fra flere, det skal jeg minne Helten om, men tror han allerede har snakket om det.

Strå er aktiv nå   Svar med sitat