Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-20, 13:55   #19
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dobbeltseng fra Ikea?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Ja, vi har ulike senger. Ikea Edland (utgått) og Ikea Malm med oppbevaring under hvor sengebunnen kan heves opp og man kan lagre masse under. Eldste har en med skuffer i sengestammen (Brimnes). (Google bilder. Er på mobil så litt mer hassle å legge inn linker og bilder )

Jeg trenger mer støtte for kroppen enn kontintalsenger gir, så det har aldri vært aktuelt for oss. Jeg synes sengestamme med ribbebunn og gode madrasser og overmadrass gir bedre støtte. Men det er jo helt klart ulike preferanser på slikt.

Ikea blir aldri så dyrt som du har tenkt. Ja, ingen diskusjon vedr. retur av madrass. Sjekk evt regler ifm corona.

Takk for tips!

Jeg har aldri tenkt på det med støtte for kroppen. Er derfor litt usikker på hvordan jeg tenker om det.

Mannen sjekket Ikea og den dyreste senga koster visst 16000. Og det er ikke 210, men 200. Så jeg tenker vi nok må opp i 20 laken. Dyrt nok, men.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat