Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-20, 12:10   #2
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.816
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innredning av garderobeskap

Vi har laget en bred hylle øverst for stabling av ting man ikke bruker så ofte og for å kunne sette opp esker med vinterklær på sommer og vice versa. Den er så dyp som den kan bli og ca. 60 cm under takhøyde, jeg husker ikke akkurat.

Det er ikke noe poeng å ha en tverrstang for henging øverst i skapet. Det holder om den henger på rundt 160 cm eller noe deromkring for side kjoler/bunad.

Resten er en blanding av trådkurver og hyller. Skulle jeg gjort det om igjen ville jeg hatt enda flere trådkurver tror jeg.

På gulvet under der vi har oppheng setter vi sko. Det kan være kjekt med skohyller der for litt bedre sortering og organisering.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat