Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-20, 13:59   #12
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.838
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva liker dere å gjøre på fritiden (hobbyer og fritidsinteresser)?

Jeg strikker, leser og tar sangtimer og øver derfor også naturligvis. Jeg går også gjerne i operaen, påkonserter og i teateret.

Det som bør få mer plass er trening, men det liker jeg ikke, så det blir ofte nedprioritert, noe som egentlig er dumt, for jeg har bruk for det.

Jeg baker og lager mat og blir mer og mer opptatt av vin, hovedsakelig i kombinasjon med mat, nok til at jeg har vært med på fem digitale vinkurs siden april og var med på stiftelsesmøte i nystartet venninne-vinklubb på fredag. Dette er bare utrolig morsomt og spennende og gøy!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat