Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-20, 16:48   #13
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.243
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blogginnlegget «Det har klikka for oss»

Jeg ble også nysgjerrig og klikket, for én gangs skyld, så sånn sett lykkes hun jo. Lenge siden jeg har fått samme innlegg så mange ganger i feeden.

Jeg bor i et av strøkene i Oslo med høyest inntekt pr husstand, og dette er et ikke-tema på barneskolen. Det har vært et par kommentarer i klassen på hvordan folk bor (noen bor i blokk, noen i palass, de aller fleste et sted i mellom), men det ble slått hardt ned på. Det er en kjerne med 6 jenter som (mener de) ruler klassen, og mulig at det er mer stille press dem i mellom, men det er i hvert fall ikke noe som plager de andre.

Jeg synes det er utrolig viktig at vi voksne hjemme og på skolen er på sånne problemstillinger, men dette innlegget er jo bare tøys.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat