Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-20, 17:54   #14
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blogginnlegget «Det har klikka for oss»

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Dette er ikke en eksisterende problemstilling for mine ungdommer (som ikke bruker merkeklær, gjerne kjøper brukt og bruker genserne jeg syr og strikker til dem med glede), og i følge elevrådet også en marginal problemstilling på vår ungdomsskole.

Bare for å presisere - jeg har selvfølgelig hørt om problematikken og kjenner til at det er mer problematisk å ikke ha råd til parajumper på andre ungdomsskoler i umiddelbar nærhet, og det er selvfølgelig en grunn til at ungdommer stjæler dyre jakker fra andre ungdommer. Sånn før man skjønnmaler det hele fullstendig.

Men jeg tror ikke veien å gå er å krisemaksimere fullstendig noe som er et marginalt problem.

(Hadde ikke hørt om bloggeren før, kjenner at det nye bekjentskapet ikke i stor grad beriket hverdagen min heller..)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat