Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-18, 23:42   #12
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør man for å overleve høsten?

Jeg skjønner deg godt. Høsten kan i teorien være fin, jeg liker raslende løv og tørt og kaldt vær, men det er aldri (sjelden) sånn her. Høst er endeløst regn, gjørme, vind og sur kulde. Og når vinteren kommer, så fortsetter været i samme stilen. (Tørr og fin snøvinter liker jeg!)

Jeg har fulgt samtlige råd som kommer i denne tråden. Og jeg KAN se det koselige i peis, langtidskokte kjøttgryter, stearinlys og pledd. Men det hjelper ikke på den lammende og sprengende trøttheten som kommer sånn cirka når vi stiller klokka i oktober. Det er stappmørkt klokka halv fem, og klokka fem lurer jeg på når jeg kan gå og legge meg, og å kjøre til butikken klokka halv sju oppleves som midt på natten. Det er pyton. Og jeg teller ned til april.

Det går greit, det gjør det. Men jeg liker det ikke. Trøttheten overmanner meg totalt, og ja, jeg har prøvd lyslampe. Ingen endring.

Men når våren kommer, da blir livet helt annerledes. Og når man kan leve livet utendørs er det fantastisk! Sol er som balsam for sjelen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat