Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-18, 18:24   #230
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

https://www.aftenposten.no/meninger/...rine-Eilertsen

Jeg synes Trine Eilertsen er en klok dame - jeg liker hennes politiske analyser. I lenken over sier hun noe om hvorfor hun mener denne saken måtte modnes. Jeg vet at det er en solid og lojal Giske-fraksjon i Arbeiderpartiet, og det er klart at det vil være viktig for Støre at de ikke tror Giske har vært utsatt for et justismord.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat