Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-18, 19:33   #238
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Det virker bare litt som at Tadjik også har visst om en del problemer rundt Giske en stund, og at hun nå hiver seg på for å få fortgang i ting. Jeg kan jo skjønne det, men jeg mener også at ting bør gjøres grundig og skikkelig. Det er mennesker involvert på begge sider her. Og om hun har visst, hvorfor har det ikke kommet opp som sak før? Ville det gjort det om Ap vant valget, og om #metoo ikke ble den kampanjen som det har blitt? Jeg aner ikke altså, men jeg tror nok det alltid ligger litt «politikk» bak i slike situasjoner.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat