Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-06, 23:04   #11
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sannemors oppussingstråd

Da kommer det endelig noen bilder! Vi er langt fra ferdig, men sånn inntil videre legger jeg ut noen bilder jeg tok nå i kveld.

Stua:

Den bestod av en gruusom grønn strie/tapet så gammel at det hadde vokst pels på den. Fargen gjorde meg direkte dårlig! Over vinduene var det en brun kappe/gardinstang som gjorde stua mye mindre og fæl. Golvet var oppsrukket belegg. Vi har revet lagvis med tapet, dvs 5 lag. Det tok en evighet, og det luktet grusomt av den fuktige, gamle tapeten. Vinduskarmene er malt, og den fæle gardinkappen er kastet. Vi grunnet veggene og har tapetsert med veggfornyer. Det var et lite mareritt da det er glassfiber i den som klør på hud og i hals og tapeten var tykk og vanskelig å jobbe med. På den ene veggen hadde vi store problemer med å feste den, men det gikk tilslutt. Vi brukte 30 (!) liter lim bare på stua! Muren drakk lim!

Før:







Det ser kanskje ikke så ille ut, men IRL var det grusomt! Virkelig!

Nå:









__________________
Damned if you do, damned if you don't.

Sist redigert av MissS : 06-11-06 kl 00:37.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat