Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-18, 00:07   #43
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.842
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vedlikehold av vekt. Lett eller vanskelig?

Vanskelig! Jeg er selveste Dronningen av Jojoslanking, opp og ned, ned og opp, hu hei hvor det går. For meg er fasiten klar; ned er lett, opp er enda lettere. Jeg er stabil et par-tre år, og så glipper det. For meg handler det ikke om lavere forbrenning eller vitaminmangel eller hva det nå enn er andre opplever, men rett og slett at jeg spiser mer og mer etter å ha innført og gjennomført et sunt og lett kosthold i en viss tid. Og at jeg, når jeg etter ganske lang tid ikke lenger gidder/orker å være bevisst på å spise mindre/sunnere/magrere enn jeg egentlig har lyst til, vil kroppen min lande duvende trygt og varmt og godt cirka 20 kg over hva jeg liker. Og så hviler jeg der en stund, koser meg og slapper av, før jeg plutselig ser meg selv i speilet med sjokolade i munnviken, da kaster jeg meg rundt, legger om kostholdet og blir begeistret slank og sprek, holder et par år før jeg sakte men sikkert må ta frem kjolene fra den øverste hyllen igjen. Sånn går no dagan.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat