Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-18, 14:32   #53
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vedlikehold av vekt. Lett eller vanskelig?

Jeg har jobbet med å gå ned en gang i mitt liv og da i to bolker (hvis jeg ser bort fra slankingen Mutter'n prøvde å få meg til da jeg var 15 år og veide 52 kilo, det er en historie helt for seg selv). Jeg la på meg 2-3 kilo etter hvert av de tre svangerskapene + litt til en stund etter siste og så mye mer i løpet at friåret Helten, familien og jeg hadde for en god stund sidem. Totalt sett 15 kilo fra startstreken, altså slettes ikke mye, men mer enn knærne og jeg selv var komfortabel med. Alt jeg gjorde var å finne ut hva og hvor mye jeg egentlig spiste og så redusere porsjonene langsomt og bytte ut en del kaloririke greier med mindre kaloririke, men gode greier. Vedlikeholdet består i å huske på å velge lettere alternativer jeg liker når jeg er sulten. Jeg veier nå ganske stabilt 10 kilo mindre enn da jeg slanket meg for fire og to år siden. Forbrenningen, magestørrelsen og matlysten virker som om har lagt seg på et greit nivå.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat