Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-18, 21:58   #17
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dine beste tips til overnatting i friluft om vinteren!

Det er jo egentlig bare å kaste seg ut i det!

Mine har jo sovet ute en del nå og hadde første overnatting under åpen himmel vinterstid da yngste var 8-9 år. Da brukte jeg en del tid på å få de til å forstå at kulde ikke er noe man skal spøke med. Blir man kald man si ifra og ikke holde det for seg selv. Nedkjøling kan skje veldig fort for barn/unge, og det er faktisk skumle greier. Selv sov jeg ikke veldig godt den første natten jeg hadde dem med. Jeg sjekket jevnlig at de hadde hodet godt dekket av soveposen og at de var varme i nakken. Yngste ble sendt inn til varm seng i 4-5-tiden.

Nå er din turkompis så stor at han klarer å passe på seg selv, Mave, så dette skriver jeg mer til andre som får lyst til å ta en vinternattinaturen med yngre barn.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat