Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-18, 13:33   #10
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Jeg farger håret. Ellers barberer jeg armhuler jevnt og legger når det er mulighet for at jeg går med korte bukser eller skjørt. I fjor tok jeg en keratinbehandling på håret mitt, var veldig fornøyd med det. Men det er vel en sånn ting som jeg ikke syns helt er verdt pengene å gjøre her i Norge, kan kjøpe mye gode hårprodukter og ta meg tid til å bruke rettetang for den prisen. Er en del ting jeg unngår rett og slett fordi jeg er redd for å bli hekta på det og vet at det blir dyrt å opprettholde jevnlig.

Sminker meg ikke hver dag, og ofte kan jeg nøye meg med vippetang, maskara og kanskje en BB-krem.

Har blitt flinkere med hudpleie, men vet ikke hvor falskt det er. Har jo brukt produkter som skal gjøre porene mindre synlige f.eks.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat