Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-11, 13:48   #37
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Isbjørn of Sweden

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Da blir det 25% av 2099 og 12% i toll. (tror det er 12, det blir i alle fall toll) i tillegg kommer 25 og 12 % av porto. Og så på toppen blir det 197 (?) kr i tollbehandlingsbegyr. Alle tall foruten de 197 må regnes om til NOK og. Dyrere. Jeg vet ikke om det er verdt det? Jeg fikk dressen med alarm og det strevet som fulgte med i tillegg. (eventyrsport)

Men da har du ikke trukket fra dansk moms ?

Er det Expeditiondressen det er snakk om til kr 2099,-, så koster den nå dkr 1679,- (fødselsdagstilbud).
Jeg la dressen i kassen nå, og da trakk de fra dansk mva og la til frakt, og da kom dressen på dkr 1.520,-. Da blir utgangspunktet litt bedre.

Og når dressen koster nkr 2499,- i Norge, så kommer man endel bedre ut når det er såpass bra tilbud.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat