Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-09, 22:03   #21
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Babybjørn bæresele, skadelig?

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

For meg blir å sammenlikne bb med ergo som å sammenlikne å sitte overskrevs på en planke i en time med sitte i en stol. Sunn fornuft tilsier at det siste må være mer behagelig.

Da skjønner ikke jeg hvordan du/andre bruker BB? Sitter virkelig noen unger løst i den? Da vi brukte det til Frøkna, var den stram nok til å støtte hele overkroppen hennes inntil min kropp, slik at hun ble holdt fast langs hele ryggen.

Nå brukte vi det omtrent ikke, siden hun var like fornøyd med å ligge i vugga og vogna som i BB, og Blobben nektet å bli båret i noen form for sjal/bæredings, men med min begrensede erfaring, har jeg aldri reflektert over at babyen holdes oppe først og fremst ved støtte i skrittet.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat