Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-17, 15:57   #8
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.394
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overnatting i Lofoten - noen som har tips og erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

Heldiggriser som skal til Lofoten!
Vi leide hytte på Eggum (nydelig sted på yttersida av Vestvågøy, hvit sandstrand og fantastisk utsikt nordover mot midnattssola) da vi var på bryllupsreise, ei uke. Må ha vært rimeligere enn å leie rorbu ei hel uke, men husker ikke hva vi betalte. Ville sjekket novasol eller andre internasjonale nettsteder, hytta vi leide var ment for det tyske markedet, så den fant vi på et tysk nettsted :-) Er nok en del som leier ut private hus osv også, men de har du sikkert allerede sett på airBnB.

Det fins også vandrerhjem i Å, og campingplass i hvert fall i Svolvær, hvis det er aktuelt.

Ja, jeg har også tenkt mer i retning av hus/leilighet eller hytte, heller enn rorbu, på grunn av prisen, og på grunn av at vi er ni mennesker som gjerne vil være sammen. I alle fall vil vi ha muligheten til å være samlet i et felles oppholdsrom, og rundt et felles matbord. Og litt mer enn bare køyer, i tilfelle dårlig vær, når vi skal være såpass lenge som ei uke.

Jeg har også kikket litt på dette stedet på yttersida av Vestvågøy (Kleivan på Kvalnes) med hvit sandstrand. Også utsikt mot nord, men vi går vel trolig akkurat glipp av midnattssola (kommer 15.juli), men det er uansett sol mesteparten av døgnet (ja, for vi skal selvsagt ha flott vær ). Det er leilighet, som har plass til oss alle. Har fått vite at det er ledig, hvis vi bestemmer oss fort, til 9000 kr for 8 netter. Altså 4500 per familie for hele uka. Jeg tror kanskje ikke det er ille?

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat