Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-10, 14:09   #56
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Jeg er også i mot masse regler og syns ikke at moderatorene skal sensurere osv. Men jeg syns det er viktig i et hvert diskusjonsfora (om det er på nett eller irl) skal ha høyde for å diskutere hvordan man diskuterer og møter hverandre i diskusjonene. Alle er vel interessert i at flest mulig trives her inne? Vi er alle mennesker med ulike ståsteder. De fleste kjenner ikke hverandre annet enn fra forumet og det krever vel på mange måter en viss forsiktighet og følsomhet for hvordan man "møter" hverandre enn irl der man kjenner hverandre? Jeg mener ikke at man skal ta på hverandre med "silkehansker", men når noen sier i fra at nå går du over streken så lytter man iallefall.

Jeg synes også dette ble en god tråd. Når det gjelder det jeg har uthevet må jeg innrømme at det er faktisk ikke interessant for meg at flest mulig trives her. Innimellom kommer det brukere som jeg håper ikke trives faktisk.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat