Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-18, 13:42   #76
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oslo - er det snø?

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Det snør på hjemmekontoret ca 240 m.o.h.

Det er nødvendig med galgenhumor når man bor i enebolig og er én - 1 - voksen i husstanden samtidig som det snør hele tiden. Jeg har måkt snø til de grader i hele vinter, det tar mye tid, men jeg blir sterkere og gir meg absolutt ikke. Jeg har parkering til to biler i oppkjørselen :muskler: Til helga må taket på huset til pers. Fra før av har jeg tatt garasjetaket og verandaen.

Young, free and single - men med litt lite overskudd av tid og krefter til å dra på byen og sånt...

Her er eg og. Men eg blir ikkje sterkare, men svakere føler eg. Med senebetennelse. Lirer på om eg skal skaffe ein ruddebilgjeng til å måke vekk litt så eg får plass til meir snø.
Og valentinen min har ikkje sendt eit hjerte ein gong i dag. Sivilingeniør-nek.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat