Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-07, 23:48   #13
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.906
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Haster: FULLMAKT

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg vil foreslå proxy, f.eks

This is to inform you that <navn> is naming <annen person> my proxy to act on my behalf on issues relating to <det som det gjelder>

Fra Merriam-Webster
proxy Pronunciation: \ˈpräk-sē\ Function: noun Inflected Form(s): plural prox·ies Etymology: Middle English proxi, procucie, contraction of procuracie, from Anglo-French, from Medieval Latin procuratia, alteration of Latin procuratio procuration Date: 15th century 1: the agency, function, or office of a deputy who acts as a substitute for another2 a: authority or power to act for another b: a document giving such authority; specifically : a power of attorney authorizing a specified person to vote corporate stock3: a person authorized to act for another : procurator
— proxy adjective

Jeg tror power of attorney er mest brukt, både privat og forretningsmessig. Jeg har ikke vært borti proxy før. :eks advokatsekretær:

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat