Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-20, 18:50   #8
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste og mest plasseffektive ferieplaggene

Jeg er glad i skjørt til litt over knærne eller lårkorte skjørt. Gjerne kort dongeri. De blir ikke svette på samme måte som shorts, så det trenger knapt å vaskes. Brukes med både singleter, topper med og uten ermer og bluser, alt ettersom. Passer med alle typer sko.

Jeg blir fort klam i varme land. Liker derfor singleter mye bedre enn topper som sitter inntil armene. Har jeg singlet og skjørt, trenger jeg nesten ikke vaske klær. Det samme gjelder sommerkjoler man kan style både opp og ned, og da kjoler uten ermer. Kjoler er kjempepraktisk.


Sist redigert av Hyacinth : 12-01-20 kl 19:55.
Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat