Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-20, 22:19   #4
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beltestol til store barn (og et spørsmål om hvilestilling)

Jeg tenker at det er sannsynlig at Britax uansett vil være det beste valget ift størrelse her ja. Storebror hadde Britax og satt i det til han var 10 år. Han var da rundt 150 høy. Lillesøster fikk en mindre beltestol da hun ble 4 år, men den begynte å bli liten og lillebror overtok den da han ble 4 og så kjøpte vi et nytt Britaxsete til henne. Det sitter hun i nå. Hun er 145 høy.

Jeg synes hodestøtta fungerer greit, men hun er jo et stort barn og sover ikke noe særlig i bil heller. Ville likevel ikke vært dette være avgjørende for valget med mindre jeg kjørte enormt mye bil. Det får mindre å si med alderen.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat