Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-20, 12:31   #16
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beltestol til store barn (og et spørsmål om hvilestilling)

Opprinnelig lagt inn av Marla Singer, her.

Tusen takk for alle svar! Veldig nyttig å lese erfaringene dere har. Jeg skal prøve å finne et Britaxsete, men skal gjøre en litt ordentlig test-jobb, så mulig jeg tar henne med og tester flere typer, i hvert fall Cybex pga det med hodestøtte.


Nei, altså, hun er jo ingen kjempe, men hun er såpass mye større enn de fleste andre at jeg må understreke at hun er stor når det kommer til råd om ting som dette. Vi har for eksempel opplevd å kjøpe helt feil barnevogn og annet slags dyrt utstyr, siden andre har ment at det er romslig og at deres barn har kunnet bruke det lenge.

Ja, jeg skjønner. Hun er omtrent på samme størrelse som lillesøster var på den alderen og litt større enn lillebror, men jeg føler at han er liten.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat