Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-15, 22:47   #45
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sier de skal til Italia, reiser til Tyrkia

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Jeg ville vært litt flau for å reise til Tyrkia. Det samme gjelder også enkelte andre land som jeg har politiske kvaler med å reise på badeferie til.

Bulgaria hadde ikke vært flaut. Jeg har vært i badeby på rumensk side av Svartehavet og det var fantastisk. Ibiza hadde kanskje vært litt flaut.

Når jeg først skal avgårde er det ikke flaut å fortelle hvor. Hadde noen spandert på meg tur til Tyrkia hadde jeg gjerne reist på resort der også, selv med politiske kvaler. Jeg hadde heller ikke forsøkt å fordekke.

Reiser du på all-inclusive-resort i Tyrkia går ikke pengene dine dit uansett. Problem solved.

Det er nok svært få steder i verden jeg ikke reiser av politiske årsaker, men en hel del steder jeg ikke reiser av økonomiske årsaker. Det å planlegge turer jeg legger om når jeg finner ut hva det koster å ta med seg fire unger dit er også ganske vanlig. Eller når jeg finner ut hvor mange mellomlandinger det blir. Det betyr ikke at jeg er flau av å endre mening. Tvert imot kan jeg synes det er ganske bra og fornuftig. For sydenitalia ER mer interessant enn sydenTyrkia, men ikke tredobbel-pris-interessant. Da sparer jeg heller italiaturen til jeg ikke skal til syden.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat