Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-15, 22:51   #46
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sier de skal til Italia, reiser til Tyrkia

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Reiser du på all-inclusive-resort i Tyrkia går ikke pengene dine dit uansett. Problem solved.

Det er nok svært få steder i verden jeg ikke reiser av politiske årsaker, men en hel del steder jeg ikke reiser av økonomiske årsaker. Det å planlegge turer jeg legger om når jeg finner ut hva det koster å ta med seg fire unger dit er også ganske vanlig. Eller når jeg finner ut hvor mange mellomlandinger det blir. Det betyr ikke at jeg er flau av å endre mening. Tvert imot kan jeg synes det er ganske bra og fornuftig. For sydenitalia ER mer interessant enn sydenTyrkia, men ikke tredobbel-pris-interessant. Da sparer jeg heller italiaturen til jeg ikke skal til syden.

Og alt til sin tid tenker jeg. Hvor kan voksne og barn ha det mest mulig komfortabelt i ferien? Er svaret all-inclusive med et giga-basseng i Tyrkia, ja, så reiser man da dit og ikke på backpackertur igjennom jungelen i Afrika!

Er du 80 år og dårlig til beins, snakker dårlig engelsk og ikke vil ha det veldig varmt, og trives med å ha likesinnende rundt seg ja, hva er da flaut med spanskekysten el.l.. Hva skal en 80 åring som ikke snakker en tøddel engelsk og ikke egner seg til flere timers flyreise gjøre i Australia f.eks? Hva er galt med det? Hvis vedkommende har det bra?

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat