Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-15, 08:36   #50
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sier de skal til Italia, reiser til Tyrkia

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg ville i mange år syntes det var kjempeflaut å si at jeg skulle på ferie til Tyrkia, ettersom det har vært oppfordret til turistboikott pga menneskerettighetsbruddene og krigen mot egen kurdisk befolkning.

Nå har jeg inntrykk av at boikotten er opphevet, men det sitter fortsatt langt inne.

Men det var kanskje ikke dette som var grunnen til at det er flaut?

Det er ikkje derfor eg har sagt "berre" i alle fall. Det handle mest om at eg syns at Alanya/Side er skikkelig tarvete syden-land og einaste grunnen til at vi har vore der er at pappaen til ungane har leilighet der. Eg syns det er masete, dårlig mat, altfor varmt og litt harry.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat