Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-16, 12:58   #11
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting man aldri hadde trodd man skulle si

Hvis du ikke vil ha en Samsung S6 så får du ikke noe ny telefon, til snart 13-åringen her om dagen.

Hun ville egentlig ha en som var dårligere og skulle absolutt ha Iphone. Mannen vil ikke ha Iphone i hus og ikke vil han at hun skal kjøpe en på bare 16gb nå, for skal hun først ha ny telefon så får den vare en stund. Hun har spart opp mesteparten selv, og mannen tilbød seg å betale mellomlegget opp til en S6 på tilbud denne uka. Det ville hun ikke ha, men på kvelden den dagen det var tilbud da ville hun plutselig det allikevel (sikkert snakket med noen venninner), men da var den utsolgt og mannen kjørte rundt for å prøve og få tak i, men gikk ikke. Han havnet på legevakta istedene, men det er en annen historie og hadde ikke noe med telefonen å gjøre. Og farsen fortsettet med at jeg kom over samme tilbud i går ettermiddag på en nettbutikk siden hun vil ha denne telefonen nå, og bestilte, men fikk mail i dag om at ordren var kansellert uten noen grunn. Så da ble det ikke telefon allikevel, men nå har jeg funnet en ny en som jeg prøver å bestiller. Ja, ja... Hun vil ha en S6 og da får vi prøve og skaffe den til den prisen som var bra også da så det blir så billig som mulig. Hvem hadde sett for seg for bare 10 år siden at vi styret sånn med å bruke så mange tusen på en telefon til ungene. Nå har hun aldri fått noe dyr telefon før da. Det blir første som er så bra.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat