Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-17, 14:51   #84
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unge lovende - har du sett den?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Det er ein veldig presis beskrivelse. Eg kjende veldig godt igjen den scena kor dei går gjennom Langgata og blir flagga ned av ein fyr med «Kimmo? Kimmo Stokkeland!» Eg treng den anonymiteten eg får i Oslo, ved å kunne gå rundt i byen utan å bli stoppa av folk som veit både fornavnet og etternavnet (og dei assosiasjonane til familie, slekt og sosiale forventningar som følgjer med etternavnet). Og eg forstår Alex si motvilje mot å ta i mot det huset og flytte til Sandnes som ei motvilje mot eit slikt miljø.

Der er folk ulike ja. Jeg er glad jeg nå har bodd lenge nok i denne byen til at endel faktisk kjenner meg igjen på gata. Jeg synes det er litt ensomt uten.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat