Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-18, 01:57   #8
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.096
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sol og bad en uke i november

Det er ingenting å spare på å ikke reise charter fra Bergen om du da ikke vil ha en til to mellomlandinger og en 12-timers tur. Pappa bor på en kanariøy og reiser til og fra. Billigest med flybillett via flyselskap er via London eller Barcelona, med 6-8 timer mellomlanding. Du kan få en del billige flyreiser via charterselskap om du kun bestiller fly, men da i lavsesongen med ustabilt vær. November kan være ustabilt, men desember og januar er verre.
Jeg er veldig glad i Lanzarote, har vært der mange ganger, men i november kan det være både vind og regn. Vind er det for så vidt alltid på Lanzarote. Om du vurder en kanariøy ville jeg valgt GC i november, der har du størst sjanse for å treffe solen.
Ellers registrer jeg at flere er godt fornøyd med Egypt om vinteren.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat