Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-06, 13:33   #52
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger middagsretter som behager en familie og en kresen ettåring

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg trodde det var økorosinene som kom aller verst ut på akkurat den muggen eller hva det var som ikke var bra for barn, jeg? Dette er ikke noe korstog mot økomat, altså, men det er kanskje ikke så ulogisk at det med å ikke sprøyte og sånt nok er mer hensiktsmessig på kjempeferske varer enn på ting som skal lagres en stund?

Ellers: Grønnsaksforrett med rå gulrøtter, agurk, eplebiter, etc er en slæger her i huset. Gjerne pent pakket i folie - da er det fest!

Pest eller kolera... Sprøytemidlene blir svært konsentrert i tørket frukt, og jeg vil tro at de passer godt på i fht evt muggsopp. Tørkede ting har jo lang holdbarhet nettopp fordi de er tørket.Jge har sendt mail til Coop for å spørre.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers

Sist redigert av Harriet Vane : 13-10-06 kl 13:41.
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat