Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-16, 10:52   #7
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Blir jeg glad i en Samsung S7 edge når jeg er vant til Sony Z3?

Sett i forhold til hva som ellers er tilgjengelig, blir et av de større argumentene for Samsung S7-serien og Sony Z-serien at de er vanntette. Jeg har Z2 i dag og tror jeg kommer til å satse på S7 eller S7 Edge nå, med bakgrunn i at det er en av toppmodellene som er vanntett/vannavstøtende.

Noen stor overgang til Sony-en til Samsung-en vil det nok ikke være. Nå har du kanskje også alt fått Android 6.0 på Z3-en (har blitt tilgjengelig i Norge siste uka nå - deployment er gradvis, så ikke alle får melding om oppdateringen samtidig).

Personlig hadde jeg vel gått for LG G5, hadde det ikke vært for dette med vanntett/vannavstøtende. Trenger strengt tatt ikke helt vanntett telefon, men at den tåler regn, svette, søl etc. synes jeg er viktig. En bekymring mindre, selv om man har telefon via jobb (viktig at det er mer "driftsikkert" også....)

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat