Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-16, 00:58   #10
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Blir jeg glad i en Samsung S7 edge når jeg er vant til Sony Z3?

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Vet du hvordan menyen og manøvrering er på en Samsung-telefon kontra en Sony-telefon?
Jeg har fått nyeste systemoppdatering, forresten, uten at jeg har helt oversikt over hva alle endringene består av..

Stort sett vil det være likt, selv om produsentene har gjort enkelte "egentilpasninger" i grensesnittet.

Er en del forskjeller - mye er "under skallet", men også funksjonalitetsmessig. Greieste er vel å ta et raskt google-søk, så er det en del artikler som forteller litt om nyhetene.

"Ulempe" her for Sonys oppdatering, og som for så vidt også gjelder en del helt nye telefoner med Android 6.0, er at de ikke har implementert A6.0-løsningen der intern lagring og minnekort settes sammen til ett lagringsområde som alt av apper etc. ser på som likt. Fortsatt er det en del apper som da bare vil lagre på internt minne, hvilket er en ulempe hvis man har en 16GB-telefon i hvert fall.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat