Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-16, 14:49   #34
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Netflix: The Crown

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

9.2 på imdb. Oi.. det er sjeldent høy rating.

Men hva handler den om? Altså jeg skjønner at den handler om dronning Elisabeth, men hva slags type serie er dette? Politikk? Drama? Romantisk? .. hva?

Den handler om politikk, om historien til Storbritannia etter 2. verdenskrig. OM Elisabeth II og hennes familie, om politikerne og embedsverket rundt henne - store og små hendelser som sammen utgjør historien. Churchill fremstilles av John Lithgow på fremragende vis - og de andre rollene er også utrolig bra synes jeg. Rammene rundt, rekvisitter og klær er helt utrolig flotte - og musikken er veldig vakker synes jeg - sikkert påvirket av at jeg ser med headsett så musikken kommer veldig nær.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat