Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-15, 09:29   #20
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Irriterende passivitet i språket, uttrykk for ansvarsfraskrivelse eller bare en t

Jeg har lagt merke til det samme, og tenker at bildet "kork i livets elv" passer godt på flere og flere av oss.

Noe annet jeg har lagt merke til, er at det er så utrolig mange voksne, oppegående damer som snakker om det tredje eller fjerde barnet som en "overraskelse." Jeg skjønner at en graviditet er en overraskelse om man har brukt prevensjon, men dersom man ikke har vært overvettes nøye med prevensjonen (noe som gjelder for 90 % av dem) kan det da ikke være en "overraskelse" at man på et eller annet tidspunkt blir gravid? Kan man ikke bare si at man ønsket seg et barn til, da? Sist jeg sjekket, hadde man lov til å få så mange barn man ville i Norge. Jeg tenker at dette også er en del av "det bare skjedde"-pakka som vi liker å lulle oss inn i.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat