Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-16, 13:06   #84
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.414
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: The Night Manager

Jeg tror du bør prøve å lese meg med et litt hyggeligere tonefall, Mave, og kanskje ikke tillegge meg så mye meninger. Jeg påstår faktisk ikke at man ikke forstår genren om man ikke liker serien. Men om man ikke liker genren forstår jeg godt at man ikke liker serien heller. Jeg har heller ikke sagt at du tolker spenning på den måten, det var en generell innledning for å forklare hvordan jeg opplever spenning i film, at det rett og slett er ulike knagger å henge det på, både fra serie til serie, og fra person til person. Du nevnte f.eks. at du syns det var mye unødvendig avkledning av damer, og det er sånn som kunne ødelagt for meg også. Jeg syns ikke det var det her da, men et liknende eksempel som jeg nevner under ene spoilertaggen: Jeg greide ikke å se forbi hvordan alle skurkene var portrettert i den nye Batman v Superman-fimen. Vet ikke om jeg hadde likt filmen bedre om det var mer nyansert altså, men det var en av tingene jeg ikke greide å legge fra meg underveis, og da ødelegger det selvsagt.

Ref. forutsigbarhet: det er vel ikke mindre forutsigbart å insinuere at man liker en film fordi man syns hovedrolleinnehaveren er hot? Jeg syns han først og fremst er en dyktig skuespiller, slik som veldig mange andre i samme serie.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat