Vis enkelt innlegg
Gammel 16-07-16, 11:01   #22
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.016
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikke ha mobilen i bh'n

Jeg har også ofte mobilen i BH-en, iPhone 5 passet nok litt bedre enn 6-eren, men jeg får den nå oppi når jeg ikke har noe annet å legge den i. Det funker derimot ikke dersom jeg er i aktivitet, gjør husarbeid eller trener. Da blir det jo både ubehagelig og den kan lett falle ut, i tillegg til at det er mye større faren for fuktskader. Jeg har forøvrig et silikondeksel som beskytter litt ekstra mot fukt og som også gjør at den ikke glir så lett ut av verken hender eller BH...

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat