Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-23, 22:43   #6
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Beste steamer?

Tenker du på håndholdte steamere? Jeg tror jeg har denne: https://www.power.no/hjem/stryking-o...per/p-1341089/

Det som er bra med den: Mye kraft, stor vanntank.Pluss har aldri strøket et plagg etter at jeg skaffet den.
Det som er dårlig med den: Stor vanntank = tung å holde. Men jeg har svake armer. Pluss at den er i det dyreste skiktet.

Jeg steamer plagg hengende på kleshenger på en snor inntil en vegg (som blir "strykebrett") og det kan bli litt tungt. Men den er kraftig nok til å glatte ut fritthengende også. Datteren min har en mye mindre og slankere type og legger bare plaggene på sengen og mener det blir bra nok. Det ser bra nok ut for meg også.

Det som også er dårlig med den er at det ikke fulgte med beskyttelseshanske. Jeg var nemlig på fancy hotell i København i sommer der jeg oppdaget en steamer i skuffen på badet med tilhørende hanske. Da kan man holde den bak plagget som motstand i stedet for vegg. Han jeg kjøpte min av anbefalte å holde en håndkle bak. Videre mente han at steameren var bra nok til det meste bortsett fra bunadsskjorter, men datteren min bruker sin enkle variant på bunadsskjorten også.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat