Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-17, 10:26   #17
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.910
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sminkekurs for preteens?

Jeg tenker at hun hadde funnet YouTube-tutorials med mer naturlig sminke hvis det var det hun ville. Jeg tror neppe det hadde hjulpet å sende henne på noe kurs, før hun evt. finner ut at det er den type look hun vil ha. Hun må nok bare få prøve og feile, og så kommer hun til å forstå om noen år hvorfor vi ikke synes hun traff helt i 12-årsalderen.

Og selv om jeg også blir litt av en 12-åring med mye sminke på daglig basis, så er det nok heller ikke en kamp jeg hadde lagt sjela i. Det kan tross alt vaskes bort på under 30 sekund.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat