Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-15, 10:00   #100
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sliter dere med å finne mat alle liker?

Jeg var også sånn som brakk meg av ting som barn. Det tok mange år før jeg spiste tilnærmet normalt. Fortsatt er det ting jeg helst ikke spiser, feks ketsjup, brunost og makrell i tomat. Og masse annet. Jeg kan også styre min begeistring for mye innen sjømat, men jeg spiser det når jeg får det servert.

At mat skal være så viktig at det er forholdsdealbreaker er veldig fremmed for meg, men så vet jeg jo også veldig godt hvor jævlig det er å spise og svelge av tvang eller høflighet når det snører seg sammen i halsen og man må svelge og svelge for å ikke brekke seg. Jeg tror jo at jeg har andre kvaliteter som gjør at jeg er ganske grei å være gift med.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat