Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-21, 11:10   #27
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.385
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Farge på håndklær

Er det noen som har erfaring med håndklær fra myyk?

Vi har hummer og kanari, men i fjor kvitret jeg meg med de fire jeg kjøpte på kid da jeg flyttet hjemmefra for 20 år siden. Resten er en god blanding av reklame, kid, ikea, nille og Princess. Og noen gaver. Jeg er glad i ikea-håndklærne våre. Jeg synes det er fint med ulike farger både fordi jeg da lettere holder styr på hvor lenge et håndkle har blitt brukt, og fordi det da havner håndklær både i hvitvasken, rødvasken og den mørke vasken.

Det meste er gammelt og slitt, og noe ødelagt av hårfarge fra ungene, så det kunne definitivt vært en idé til fornying. Jeg kjøpte fire nye badelaken i fjor fordi ungene syntes det var pinlig å ligge på stranda med våre.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat