Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-21, 08:40   #19
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er viktig for deg når du leier hytte?

Internett og vanlig vannklosett

Det må være rent og pent, ha et godt utstyrt kjøkken.
Kniv tar jeg alltid med selv, de er som regel ganske sløve på utleiesteder.
Jeg liker at det er toalettpapir, oppvasketabletter etc tilgjengelig, men tar gjerne med egne håndklær/sengetøy.
God informasjon om hva som finnes av utstyr på hytta.
Ha gjerne en hylle på badet der det kan samles shampo/balsam/dusjsåpe. Erfaringsmessig setter folk igjen/glemmer en del av slik, og det er greit å kunne tilby slik til de som evt har glemt sånt.

Sambo har leid ut hytta, med sengetøy og håndklær. Det synes jeg ble mye arbeid for oss begge når folk er kjapt inn og ut. Da må man ha en god mengde for at det skal gå rundt.

Folk betaler glatt en del penger for utvask, og det kan være en fordel å tilby, da folk har forskjellige oppfatninger av hva som er rent og ikke.

Vi har opplevd klager på når hytta har vært skinnende ren, og fått skryt for ren og pen hytte når den har vært litt halvveis. (de ba om å få bo der selv om vi sa det ikke var vasket etter forrige leietakere).

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat