Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-21, 15:56   #20
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er viktig for deg når du leier hytte?

Dette setter jeg pris på:

-Mulighet for å kjøre helt fram og parkere.
-Beliggenhet, beliggenhet, beliggenhet. Gode turmuligheter, og gjerne også fiskemuligheter.
-Lite folk/hytter i umiddelbar nærhet.
-Plass til alle rundt felles bord, for måltider og sosialt samvær, som kortspill o.l., og gode sitteplasser til alle.
-Bålplass/bålpanne utenfor
-Usjenert og tiltalende uteområde med sitteplasser - gjerne utsikt, eller bare generelt fine omgivelser (natur-/kulturlandskap).
-Mulighet for å bestille utvask, sengetøy og håndklær.
-Rene kjøkkenkluter og kopphåndklær.
-Dopapir
-God kommunikasjon med utleier og enkel nøkkelutlevering

Ellers er jeg ikke kravstor når det gjelder fasiliteter, jeg er ikke avhengig av verken strøm, innlagt vann (så lenge det er gode vannkilder i nærheten) eller innedo, selv om det selvsagt er mest praktisk.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 11-10-21 kl 16:03.
My er ikke aktiv   Svar med sitat