Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-20, 08:23   #19
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.497
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøleskapet på fjellet

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Nei, det vet jeg ikke.
Jeg vet ikke nok til å kunne si noe om det. Jeg har lært av pappa og broren min det jeg skrev. Vi har satt fryseren vår i garasjen, der kan det bli 0 grader. Jeg konsulterte broren min før vi gjorde det og da sa han det samme som jeg "alltid" har lært - at så lenge det alltid er varmere utenfor enn inni kjøleskap/fryser går det fint. Men jeg gir ingen garanti, altså.

Vi har tre frysere stående i rom som fort blir kaldere enn fryseren (ja jeg bort i Mordor). Funker fjell. Men disse fryseren er nok fra 20 til 40 år gamle.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat