Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-17, 11:49   #99
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rumpeforstørrende truser

Det er jo ikke mulig å se for seg en tilværelse der man er helt upåvirket av samfunnet man bor i. Og på mange områder tenker jeg jo at det ikke er ønskelig heller. Den kollektive bevisstheten er med oss, på både godt og vondt.

Og tross alt, så synes jeg faktisk dagens samfunn åpner for større individualitet enn det jeg føler jeg vokste opp i på 80/90-tallet. Jeg synes ungdommen er mindre homogene enn før, og de uttrykker sitt personlige jeg i mye større grad. I klesveien, f eks. Det er mulig løpet er kjørt for oss halvgamle, jeg holder en knapp på den yngre garde.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat