Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-18, 13:46   #54
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis vi forutsetter at klimaforskerne har rett...

Sitat:

=frukt;4693019]Det kan sikkert føles sånn for noen, men det har da vitterlig med innstilling å gjøre tenker jeg. Men jeg tror ikke noe på at man må reise for å ha et godt liv.

Det må du gjerne nekte å tro. Men 340 dager i året er jeg stort sett stuck i mitt eget hus. Jeg kommer meg i veldig liten grad ut og avgårde på egen hånd. Korte ferieturer i eget land og omegn fordrer gjerne evne til aktiviteter jeg ikke kan være med på (fotturer, sykkelturer, padling, klatring). Jeg har heller ikke helse til å være veldig mange døgn på reise. Men å fly noen timer, for så å ligge på en solseng i 14 dager, det kan jeg, trives jeg med, og det betyr uendelig mye mer for meg enn mange forstår. Jeg kunne blitt sprø eller deprimert eller verre av å gå hjemme hele dagene, men jeg har som regel årets ferietur å se frem til. For meg er det faktisk avgjørende, og nei, jeg kommer ikke til å slutte med det første.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat