Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-17, 18:11   #49
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.753
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rumpeforstørrende truser

Jeg ble litt sånn / da jeg så det og leste høyt for mannen. Han lurte på når det ble inn med store rumper, han trodde det var små som var moderne. Jeg lurte på om han hadde hørt om Kim Kardashian ... Og ja, det er jo det samme som push-up BH og der er vi liksom vant med at finnes, men jaggu er det trist at vi bestandig må jage etter mer og mer perfekte kropper. Det gjelder jo (spesielt unge kanskje?) gutter også. Tenåringen min lurte på om han kunne ta proteinpulver for å få større muskler. Jeg svarte med å si at han kunne spise fisken/ kyllingen/ eggene/ grønnsakene sine naturlig.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat