Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-17, 20:06   #126
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.302
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rumpeforstørrende truser

Komplekser er ikke noe stas, nei, og nettopp derfor opplever jeg at det er på tide at vi jobber litt på vegne av alle kvinner for at ikke komplekser skal forsterkes ved at de bekreftes hver dag ("ja, det er ikke noe særlig å ikke ha pupp nei, så derfor lager vi disse falske du kan kle på deg!") uten motbør.

Jeg uttaler meg ikke om komplekser jeg ikke har, for det høres jo fort ganske hult ut, men som "radmager", nullpuppet, nullrumpet kvinne er det desto viktigere for meg da, å ikke bidra i slike tråder med "siden jeg har så slapp og liten rumpe er det jo greit at JEG bruker sånt", fordi det bare ville vært med på å bekrefte kompleksene til de som ligner meg. Desto viktigere - synes jeg - at vi erklærer et snev stolthet også over de kroppsdelene hos oss selv som en hvilken som helst plastisk kirurg ville ment var "feil".

Og er det en ting som IKKE hjelper på komplekser, så er det å degge med dem.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat