Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-13, 11:36   #3
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjæreste med tøff bakgrunn

Hun er 19 år, så jeg kan ikke se hvordan foreldrene kan gjøre annet enn å sørge for at det er hjem til mamma og pappa hun kommer om ting går til helvete. Jeg tror jeg ville forsøkt å behandle kjæresten som en hvilken som helst annen kjæreste og beholdt et godt og varmt forhold til datteren min. Hvis det ikke går bra så trenger hun å vite at hun alltid kan dra hjem.

Man kan ikke overprøve livsvalgene til en 19-åring og vil risikere å ødelegge mer enn å reparere ved å prøve å stoppe forholdet. Derfor er det mest naturlig for meg å tenke at man må gjøre alt for å ha et godt forhold til datteren slik at hun vet at hun har noen som stiller opp. Med forbehold om at datteren ikke er i akutt fare for å bli skadet så klart.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat