Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-14, 11:26   #12
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.101
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er virkelig salt farlig?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Også er vanligvis en av de enkleste parametrene å endre. Det er vanskelig å gå ned i vekt, og å endre type mat man spiser. Men ettersalting av mat er først og fremst (u)vane. Man reduserer toleransen for salt mat temmelig kjapt hvis man går inn for det.

Og ferdigmat er en versting, altså.

Ja, da jeg var student og levde på Toro så syns jeg jo alt annet smakte "flatt" og saltet med raus hånd, men det har gått over helt av seg selv, uten at det er noe jeg har vært bevisst på. Jeg har plagsomt lavt blodtrykk, så saltmengde er ikke noe som bekymrer meg nevneverdig.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat