Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-18, 18:51   #85
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen sosiale settinger du føler deg utilpass i?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Men det er da helt akseptabelt å gå med podcast på ørene og bare nikke vennlig i forbifarten når man skal på jobbe? I hvert fall i byer?

Hvis man går samme vei, på samme fortau, i ca samme hastighet ca en kilometer? Å nikke vennlig, for så å gå side om side (eller rett foran eller bak), tause, med podcast på øret i 15 minutter, blir litt sært for meg, da prøver jeg heller å havne såpass langt bak eller langt foran vedkommende at vi ikke blir gående sammen. Ellers snakker jeg selvsagt med vedkommende, det er jo ikke ille. Men foretrekker mitt eget hode som selskap ja, helt klart, hvis det er mulig.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 29-05-18 kl 18:58.
My er ikke aktiv   Svar med sitat